Tractor cu roţi John Deere 8530 AutoPower GPS


























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul


- Baujahr – 2009,
- Motor – John Deere - 330 KM, (MAX - 355 KM),
- Betriebsstunden – 10 188 Std.,
- Bord-Informationssystems, ISOBUS,
- AutoPower – Stufenlos Getriebe (40 km/h),
- GPS PILOT – StarFire 3000 - SF1 (Terminal GreenStar 2),
- IMS – Vorgewendemanagement,
- ILS – Einzelradfederung,
- EHR – Elektrohydraulischer Kraftheber,
- 4-Punkt-Kabinenfederung,
- Fahrersitz, pneumatisch gefedert, Schwenkbar,
- Load-Sensing Hydraulik System 167 l/min,
- Klimaanlage,
- Radio,
- Arbeitsbelachtung,
- Rückspiegel, elektrisch einstellbar,
- Radarsensor (Schlupfmessung),
- Frontkraftheber,
- Zapfwelle – 540/1000 U/min,
- Druckluftbremsanlage, (3-Kreis),
- Anhängekupplung, automatisch,
- Zugpendel, K80,
- Oberlenker, mechanisch Kat. 3 – vorne,
- Oberlenker, mechanisch Kat. 3 – hinten,
- Hinterradgewichte – 2 x 625 kg, Gesamtgewicht 1250 kg,
- Bereifung vorne – Michelin 600/70 R30,
- Bereifung hinten – Michelin 650/85 R38,
- Gute Zustand
Bei Fragen stehen Wir gerne zu Verfugnung.
Kontaktperson: Dawid arată contacte,
arată contacte
Wir bieten auch Weltweit Transport an.
Können wir auch Ihren Gebrauchtemaschinen in Zahlung nehmen.
- year of manufacture – 2009,
- engine – John Deere - 330 KM, (MAX - 355 KM),
- engine hours – 10 188 hr,
- on-board information system, ISOBUS,
- AutoPower – Continuously variable transmission (40 km/h),
- GPS PILOT – StarFire 3000 - SF1 (Terminal GreenStar 2),
- IMS – headland management,
- ILS – independent front wheels suspension,
- EHR – electrohydraulic rear linkage,
- 4-point cab suspension,
- drive’s seat, pneumatic suspension, swivel,
- Load-Sensing hydraulic system 167 l/min,
- air-condition,
- radio,
- work lights,
- rear view mirrors, electrically adjustable,
- radar sensor (slip measurement),
- front linkage,
- PTO – 540/1000 rpm,
- trailer air-brakes system (3-lines),
- trailer coupling, automatic,
- bumper hitch, K80,
- mechanical top-link, cat. 3 – front,
- mechanical top-link, cat. 3 – rear,
- wheel weights – 2 x 625 kg, total weight 1250 kg,
- front tyres – Michelin 600/70 R30,
- rear tyres – Michelin 650/85 R38,
- good condition
If you have any questions, please don't hesitate to contact us.
Contact person: Dawid arată contacte,
arată contacte
We offer also worldwide shipping.
Part exchange possible.
- rok produkcji – 2009,
- silnik – John Deere - 330 KM, (MAX - 355 KM),
- przepracowane – 10 189 mth,
- komputer pokładowy, ISOBUS,
- AutoPower – przekładnia bezstopniowa (40 km/h),
- GPS PILOT – StarFire 3000 - SF1 (Terminal GreenStar 2),
- IMS – zarządzanie narzędziem na uwrociach,
- ILS – niezależne zawieszenie przednich kół,
- EHR – elektrohydrauliczne sterowanie podnośnikiem,
- czteropunktowa amortyzacja kabiny,
- fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną, obrotowy,
- układ hydrauliczny Load-Sensing 167 l/min,
- klimatyzacja,
- radio,
- oświetlenie robocze,
- lusterka wsteczne regulowane elektrycznie,
- radar poślizgu,
- przedni TUZ,
- WOM – 540/1000 obr/min,
- instalacja hamulców pneumatycznych (2+1),
- zaczep przyczepy, automatyczny,
- zaczep kula K80,
- cięgno mechaniczne – kat. 3 – przód,
- cięgno mechaniczne – kat. 3 – tył,
- obciążniki tylnych kół – 2 x 625 kg, całkowita waga 1250 kg,
- ogumienie przód – Michelin 600/70 R30 ,
- ogumienie tył – Michelin 650/85 R38,
- stan dobry
Przyjmujemy maszyny w rozliczeniu.
Oferujemy także transport ponadgabarytowy, koszty transportu ustalane są indywidualnie.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Kontakt:
Biuro: arată contacte
Dawid Kowalski arată contacte
arată contacte