

De vânzare tractor cu roţi Deutz-Fahr DX 6.05 la cel mai bun ofertant























































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul






• Leistung: ca. 100 PS / 74 kW, Deutz 6-Zylinder luftgekühlter Dieselmotor
• Getriebe: mechanisches Synchrongetriebe, 20/20 Gänge
• Zapfwelle: 540 / 1000 U/min, manuelle Umschaltung
• Hydraulikanschlüsse: 2x DW vorne am Lader, 2x DW hinten
• Frontlader: Zenz S160P mit Euroaufnahme, Baujahr 2000
• Hydraulikleitungen mit Schnellkupplern am Frontlader
• Aktuell montiertes Greifgerät mit Parallelführung
• Betriebsstunden: 3.413 h (laut VDO-Stundenzähler)
• Kabine mit Rundumverglasung, Front- und Heckscheibe öffnend
• Mechanisch verstellbarer Komfortsitz mit Armlehne
• Heckkraftheber Kat. II mit Fanghaken, mechanische Bedienung
• Zugmaul und Oberlenker am Heck vorhanden
• 3-Punkt-Aufnahme, Unterlenker und Stabilisatoren vollständig
• Elektrik: Rundumleuchte, Front-/Heckbeleuchtung, Blinker
Kontakt:
Line Getrost – Surplex
E-Mail: arată contacte
Tel.: arată contacte
Getriebe: mechanisches Synchrongetriebe, 20/20 Gänge
Zapfwelle: 540 / 1000 U/min, manuelle Umschaltung
Hydraulikanschlüsse: 2x DW vorne am Lader, 2x DW hinten
Frontlader: Zenz S160P mit Euroaufnahme, Baujahr 2000
Elektrik: Rundumleuchte, Front-/Heckbeleuchtung, Blinker
E-Mail: arată contacte
Tel: arată contacte
Motorleistung: ca. 100 PS / 74 kW, Deutz 6-Zylinder luftgekühlter Dieselmotor
Deutz-Fahr DX 6.05 Traktor mit Frontlader Zenz S160P
Hydraulikleitungen mit Schnellkupplern am Frontlader
Aktuell montiertes Greifgerät mit Parallelführung
Kabine mit Rundumverglasung
Front- und Heckscheibe öffnend
Mechanisch verstellbarer Komfortsitz mit Armlehne
Heckkraftheber Kat. II mit Fanghaken
mechanische Bedienung
Zugmaul und Oberlenker am Heck vorhanden
3-Punkt-Aufnahme
Unterlenker und Stabilisatoren vollständig
Kontakt
Line Getrost – Surplex
• Power: approx. 100 hp / 74 kW, Deutz 6-cylinder air-cooled diesel engine
• Transmission: mechanical synchronous transmission, 20/20 gears
• PTO: 540 / 1000 rpm, manual switching
• Hydraulic connections: 2x DW at the front of the loader, 2x DW at the rear
• Front loader: Zenz S160P with Euro mount, built in 2000
• Hydraulic lines with quick couplers on the front loader
• Currently mounted gripper with parallel guide
• Operating hours: 3,413 h (according to VDO hour counter)
• Cab with all-round glazing, opening
front and rear window
• Mechanically adjustable comfort seat with armrest
• Rear linkage Cat. II with catch hook, mechanical operation
• Drawbar and top link available
at the rear
• 3-point mount, lower links and anti-roll bars complete
• Electrics: rotating beacon, front/rear lighting, turn signals
Contact:
Line Gerost – Surplex
E-mail: arată contacte
Phone: arată contacte
• Puissance : env. 100 ch / 74 kW, moteur
diesel 6 cylindres Deutz refroidi par air
• Transmission : transmission mécanique synchrone, 20/20 vitesses
• Prise de force : 540 / 1000 tr/min, commutation
manuelle
• Connexions hydrauliques : 2x DW à l’avant du chargeur, 2x DW à l’arrière
• Chargeur frontal : Zenz S160P avec support Euro, construit en 2000
• Conduites hydrauliques avec attaches rapides sur le chargeur
frontal
• Préhenseur actuellement monté avec guidage
parallèle
• Heures de fonctionnement : 3 413 h (selon le compteur d’heures VDO)
• Cabine avec vitrage sur tout l’pourtour,
lunette avant et arrière ouvrante
• Siège confort réglable mécaniquement avec accoudoir
• Relevage arrière Cat. II avec crochet de capture, à commande
mécanique
• Barre d’attelage et biellette supérieure disponibles
à l’arrière
• Montage 3 points, bras inférieurs et barres anti-roulis complets
• Électricité : gyrophare, éclairage avant/arrière, clignotants
Contact:
Line Gerost – Surplex
Courriel : arată contacte
Téléphone : arată contacte
• Potenza: circa 100 CV / 74 kW, motore
diesel Deutz a 6 cilindri raffreddato ad aria
• Trasmissione: meccanica sincrona, 20/20 marce
• Presa di forza: 540 / 1000 giri/min, commutazione
manuale
• Collegamenti idraulici: 2x DW nella parte anteriore del caricatore, 2x DW nella parte posteriore
• Caricatore frontale: Zenz S160P con attacco Euro, costruito nel 2000
• Linee idrauliche con attacchi rapidi sul caricatore
frontale
• Pinza attualmente montata con guida
parallela
• Ore di funzionamento: 3.413 h (secondo il contaore VDO)
• Cabina con vetri perimetrali,
lunotto anteriore e posteriore apribile
• Sedile comfort regolabile meccanicamente con bracciolo
• Sollevatore posteriore Cat. II con gancio di fermo, funzionamento
meccanico
• Timone e bracci superiori disponibili
nella parte posteriore
• Attacco a 3 punti, bracci inferiori e barre antirollio completi
• Impianto elettrico: faro rotante, illuminazione anteriore/posteriore, indicatori di
direzione
Contatto:
Linea Gerost – Surplex
E-mail: arată contacte
Telefono: arată contacte
• Vermogen: ca. 100 pk / 74 kW, Deutz 6-cilinder luchtgekoelde dieselmotor
• Transmissie: mechanische synchrone transmissie, 20/20 versnellingen
• PTO: 540 / 1000 tpm, handmatig schakelen
• Hydraulische aansluitingen: 2x DW aan de voorkant van de lader, 2x DW aan de achterkant
• Voorlader: Zenz S160P met Euro-vatting, bouwjaar 2000
• Hydraulische leidingen met snelkoppelingen op de voorlader
• momenteel gemonteerde grijper met parallelle geleider
• Draaiuren: 3.413 uur (volgens VDO-urenteller)
• Cabine met beglazing rondom, te openen
voor- en achterruit
• Mechanisch verstelbare comfortzitting met armleuning
• Achterhef Cat. II met vanghaak, mechanische bediening
• Dissel en topstang aan
de achterzijde leverbaar
• 3-punts bevestiging, trekstangen en stabilisatorstangen compleet
• Elektra: zwaailicht, voor-/achterverlichting, richtingaanwijzers
Contact:
Lijn Gerost – Surplex
E-mailadres: arată contacte
Telefoon: arată contacte